söndag 3 juli 2016

Are you okey miss?


Efter gårdagens alla toppade känslor var det skönt att idag få ta det lite lugnt på hotellet. Well, så lugnt det kan gå med två vildingar som sover dåligt och vaknar tidigt... Isabella har fått otäcka utslag (troligtvis från insekter som kallas Tomcat) och Olivia har feber och det är såklart inte kul. Men de verkar pigga, Isabella äter äntligen spagetti och köttfärssås från hotellet, så just den biten känns ändå under kontroll. 

Imorgon firar Matte och jag bröllopsdag! Vi gav varandra en javanesisk massage på hotellets spaavdelning idag i present. Åh så skönt!! Tjejen som masserade mig var så himla trevlig och när jag låg där och äntligen lyckades slappna av kom tårarna igen... Hon stannade upp och frågade "Are you okey miss?" "Yes. Sorry. Thank you" svarade jag. Men egentligen känner jag att allt är lite upp och ner och hit och dit på insidan just nu faktiskt.

Om en timme kommer Nuris och hämtar upp mig, Tim och Mark. Vi ska få se platsen, här i Semarang, där vi är födda. Lin är på marknad med några av systrarna. Matte och Ilse tar barnen och går till köpcentrumet och leker! 

Inga kommentarer: